Yamaha, nový líder na trhu Unified communications
Yamaha Corporation Group vznikla v roku 1887. Od tohto momentu sa spoločnosť začala zameriavať na hudobné nástroje, audio produkty, hudobné školy a na kvalifikovaný servis. Yamaha sa zaviazala, že bude pristupovať k tejto kreatívnej a inšpiratívnej platforme s profesionálnym prístupom, ktorý spája ľudí po celom svete.
To, že tento cieľ napĺňa aj dnes dokazuje ich vstup do sveta Unified communications (UC). Ide o vytvorenie špecializovaného UC oddelenia, v rámci ktorého sa Yamaha usiluje o riešenia pre skvalitnenie komunikácie. Zároveň pokračuje vo vývoji produktov určených pre dosiahnutie cieľov rozlišných biznis spoločností a podnikateľov.
Yamaha vstúpila na trh UC v roku 2006 a získala tak pevnú pozíciu so zárukou vysokej kvality produktov určených aj pre tých najnáročnejších zákazníkov po celom svete. O osem rokov neskôr Yamaha odkúpila lídra v bezdrôtových audio konferenčných hovoroch, spoločnosť Revolabs. Ich zariadenia sa vyznačujú vysokokvalitným zvukom, audio konferenčnými riešeniami a spoluprácou s vedúcimi softvérovými firmami vrátane Microsoft®, Google™, Cisco®, a Zoom®. Vznikli tak prvotriedne produkty pre zákazníkov po celom svete.
Nedávno predstavený audio konferenčný systém Yamaha CS-700 je prvým UC produktom, ktorý vznikol na báze spojenia dvoch spomínaných spoločností. CS-700 spája dlhoročné know-how Revolabsu s vynikajúcou kvalitou zvuku od spoločnosti Yamaha.
Úspešná komunikácia spájajúca účastníkov konferencie je dôležitou súčasťou pre celkovú efektivitu práce, porád, meetingov a komunikácie. Yamaha upriamuje pozornosť na riešenia, ktoré toto všetko zlepšujú. Pokračuje vo vývoji produktov pre profesionálne organizácie a ich ciele.
"Yamaha, to je viac ako 10 rokov skúseností v rámci UC platformy, pričom vychádzame z komunikácie s našimi zákazníkmi v Japonsku."
Hogan Osawa, generálny manažér UC oddelenia, Yamaha
V nasledujúcom videu vám Hogan Osawa (Senior General Manager pod divíziou Audio Business) predstaví zámer spoločnosti.